fbpx

9/10 Rezeki Perniagaan:
Dari SOLOpreneur ke ENTREpreneur menjadi GLOBALpreneur

Cara Mulakan dan Kembangkan Perniagaan Ke Tahap Yang Lebih Tinggi Dengan Modal Minima

Assalamualaikum,

Syukur Alhamdulillah, selepas mendiamkan diri selama bertahun-tahun tidak menulis sebuah buku pun oleh kerana sibuk menjalankan perniagaan, ebook saya terbaru kini berada di pasaran!

Buku ini sarat memberi inspirasi dan motivasi secara menyeluruh bagaimana untuk kembangkan sesuatu perniagaan yang kecil hingga ke peringkat Global!
Arina Hussin

Saya sgt teruja dgn kandungan ebuku ini. begitu padat dan penuh informasi. Semua orang patut beli.
Salmi Hassan

Ini adalah buku saya yang ke-8. Namun, ianya adalah buku “in the making” sejak lebih 20 tahun yang lalu di mana saya kongsikan pengalaman, tips dan strategi bagaimana saya memulakan perniagaan seorang diri dengan hanya sebuah laptop sebagai seorang SOLOpreneur dan menjana pendapatan sejuta saya yang pertama, kemudian mengembangkan jenama perniagaan serata Malaysia ENTREPRENUER multi-million RM business dan kini melebarkan sayap perniagaan ke peringkat antarabangsa sebagai GLOBALpreneur…

Itulah 7 jam perjalanan saya dari Dubai ke Kuala Lumpur, tetapi apa kata saya bawa anda sepanjang 20 tahun perjalanan perniagaan saya dan kongsikan pelbagai teknik dan strategi perniagaan yang telah membawa perniagaan saya ke tahap ini…

Dan kesemuanya dilakukan pada modal yang minima!

*Pastinya anda tidak pernah melihat iklan saya di billboard, akhbar, majalah dan TV kan? Dan semua strategi ini saya kongsikan dalam buku saya yang ke-8 ini.

Sebuah ebook yang MESTI dimiliki oleh usahawan atau mereka yang merancang untuk mulakan perniagaan walaupun perniagaan kecil!

Jujur saya katakan ebook ini sangat REAL dan bukan FAKE sebab ditulis hasil dari pengalaman IK sendiri dalam perniagaan internet. Memang recomended untuk semua dapatkan ebook yang FRESH ini!
Hafiz Razak

Buku ini cukup banyak memberikan inspirasi dan motivasi kepada saya untuk bermula dan tidak berputus asa dengan segala cabaran dan kekurangan yang ada.

Buku yang ditulis dari hati oleh IK ini saya sarankan wajib dimiliki oleh semua yang ingin menceburi bidang keusahawanan. Pasti tak menyesal
Khairul Fithre

Kini, saya menjalankan perniagaan di dua negara...

Berulang alik setiap bulan Dubai - Kuala Lumpur apabila menjalankan perniagaan di dua benua. Berhijrah untuk perniagaan!

Sejak lebih 20 tahun lalu, saya telah memulakan perniagaan online saya sendiri. Perniagaan internet di mana saya menjana pendapatan seorang diri dari rumah. 10 tahun kemudian, saya telah membina jenama perniagaan di seluruh Malaysia. Kini, syukur Alhamdulillah, perniagaan berkembang ke peringkat global.

Pengalaman, teknik, strategi yang saya gunakan sepanjang 20 tahun dalam mengembangkan perniagaan, juga motivasi dan inspirasi yang saya lalui telah saya kumpulkan dalam ebook 9/10 ini untuk anda pula gunakan. 

Bagi saya, inilah buku terbaik yang pernah saya tulis yang memuatkan “rahsia-rahsia” dan behind the scenes sebenar yang tidak saya kongsikan di Facebook atau Instagram bagaimana saya membawa perniagaan saya ke tahap yang lebih tinggi dengan modal yang minima!

Di manakah kita beberapa bulan yang lepas? 2 tahun lepas? Di manakah kita 6 tahun lepas atau 10 tahun lepas?

Tidak kira di manapun tahap perniagaan anda kini (atau belum lagi memulakan perniagaan), saya pasti buku ini dapat membuka mata dan minda anda tentang teknik dan strategi perniagaan untuk membawa penriagaan anda ke tahap yang seterusnya dalam masa beberapa bulan ini, dan tahun-tahun yang akan datang!

Dalam buku “9/10: dari SOLOPRENEUR ke ENTREPRENEUR menjadi GLOBALPRENEUR”, terdapat berpuluh-puluh strategi lagi bagaimana caranya memulakan perniagaan, mengembangkan perniagaan dan membawa perniagaan anda ke tahap yang lebih tinggi pada modal yang minima.

Dan kesemua strategi ini saya telah gunakan dan amalkan sejak 20 tahun yang lalu untuk dalam menjana rezeki 9/10 dari perniagaan.

Malah, antara perkongsian saya yang favourite dalam buku ini adalah bagaimana saya menghasilkan sebuah app (walaupun saya bukan app developer) pada modal RM2,000 dan mendapat contract bernilai RM1,000,000 dalam masa 3 bulan sahaja melalui app tersebut!

Dan banyak lagi strategi termasuk...

  • Bagaimana saya kembangkan perniagaan dari SOLOPRENEUR ke ENTREPRENEUR dan menjadi GLOBALPRENEUR pada modal yang minima
  • Apakah inspirasi dan motivasi bagi saya dan ramai lagi umat Islam serata dunia dalam memulakan dan mengembangkan perniagaan ke tahap yang lebih tinggi
  • Bagaimana ubahkan kelemahan saya menjadi kekuatan dalam perniagaan (Saya GAGAL dalam Prinsip Akaun SPM - F9!)
  • Apakah 2 STRATEGI PALING PENTING dalam perniagaan internet yang telah membawa perniagaan saya dari perniagaan kecil ke perniagaan global. Strateginya adalah T______ dan E________ (ianya tidak diajar oleh ramai mentor/sifu diluar sana)
  • Apakah satu strategi yang jika dilakukan, PASTI akan capai apa sahaja matlamat. Dan saya lakukan ini sejak 20 tahun yang lepas!
  • Bagaimana saya mulakan perniagaan TANPA MODAL, tetapi dengan hanya idea
  • Bagaimana membina perniagaan multi-million walaupun kurang dari 10 pekerja (seperti perniagaan saya!)
  • Bagaimana saya mendapatkan business partner dan pekerja terbaik
  • Cara membina jenama perniagaan tanpa sebarang modal, dengan hanya cara "leverage" perniagaan lain yang sudah dikenali

Lepas saya baca buku 9 dari 10 ini baru saya faham apa itu method marketing evergreen yang IK jalankan. Itu yang membuatkan IK sustain dan tambah meroket.

Bukan itu saja, buku ini sarat dengan ilmu dan pengalaman berniaga sepanjang 20 tahun.

Setiap peniaga yang menggunakan internet sebagai medium marketing; wajib mempunyai satu copy buku ini. Ini adalah investment perniagaan yang sangat berbaloi!

Shahlin Hamim

Pengalaman & strategi 20 tahun...

Bekerja sebagai tukang cuci (kiri) untuk mengumpul wang membeli laptop dan inilah laptop pertama yang saya beli untuk menjalankan perniagaan (kanan) - masih lagi disimpan sebagai peringatan susahnya perjalanan perniagaan saya!

Buku biografi perniagaan yang berbentuk storytelling ini telah lama ingin saya hasilkan. Malah, idea untuk menulis buku ini saya telah simpan sejak tahun 2010 lagi. Tetapi, ketika itu, sambil berbual dengan seorang rakan saya (yang juga merupakan seorang usahawan jutawan)

“IK, apa yang awak dah capai untuk dikongsikan? Biasanya biografi adalah dari pengalaman yang lebih lama”

Walaupun pedih didengar, tetapi ada betulnya kata-kata itu. Walaupun ketika itu saya sudah 10 tahun berpengalaman dalam perniagaan, tetapi 10 tahun pengalaman itu belum cukup lagi untuk saya kongsikan.

Kini, setelah menjalankan perniagaan hampir 20 tahun, saya akui, lebih banyak lagi teknik, strategi dan ilmu yang dapat saya kongsikan yang telah membawa perniagaan saya dari hanya perniagaan one-man-show seorang diri menggunakan laptop di rumah, ke perniagaan antarabangsa berpusat di Dubai, UAE!

Inilah yang saya ingin kongsikan dengan anda. Bukan hanya teori, tetapi strategi yang praktikal yang anda boleh aplikasikan untuk perniagaan anda.

Soalannya…

Sudahkah anda bersedia untuk membawa perniagaan atau bakal perniagaan anda ke tahap yang lebih tinggi (walaupun kurang modal)?

Keputusan membeli buah tangan terbaru sifu IK ini sangat-sangat tepat. Kepada anda yg ingin sekurang-kurangnya berjaya seperti sifu IK malah untuk lebih berjaya lagi dalam apa jua bidang khususnya perniagaan, inilah panduannya. Ilmu boleh diperolehi di mana-mana, tetapi pengalaman sebenar yang dilalui sifu IK ini tidak ternilai harganya dan sangat wajar dicontohi.
Mr. Yusz

Lagi teknik dan strategi disampaikan...

  • Pengalaman yang saya tidak dapat lupakan di luar negara yang mengingatkan saya untuk sentiasa bersyukur dengan apa yang kita ada. Tetapi berusaha untuk mencapai apa yang kita tiada.
  • Bagaimana caranya melakukan business networking walaupun anda seorang yang pendiam, pemalu dan introvert (seperti saya satu ketika dulu!)
  • Strategi menggandakan lagi pendapatan berkali-kali gandanya! Anda MESTI GUNAKAN. Tetapi mungkin bukan sekarang.
  • Kaedah memberi persepsi perniagaan anda seperti perniagaan yang besar dan berjenama walaupun perniagaan anda kecil dan baru bermula untuk membina kepercayaan dan kredibiliti!
  • Cara saya menghasilkan app dan menjualnya pada harga RM1,000,000 dalam masa 3 bulan (bermodalkan RM2,000 sahaja!)
  • Tidak dinafikan, lagi berkembang perniagaan maka lagi stress bukan? Tidak semestinya! Pelajari cara megawal stress dalam perniagaan yang semakin berkembang.
  • Cara menghasilkan sistem perniagaan yang dapat menjimatkan 80% masa anda - tidak lagi hanya sibuk membalas whatsapp, melayan customer service dan mendapat pelanggan-pelanggan yang sukar dan membuangkan masa anda.
  • Nasihat dan pesanan untuk mereka yang ingin mulakan perniagaan ketika umur 20 tahun, 30 tahun, 40 tahun, 50 tahun dan lebih!
  • Dan banyak lagi!... (300 muka surat padat dan penuh dengan informasi praktikal TANPA gambar/imej untuk tidak membazir ruang!)

Membaca ebook 9 dari 10 seperti seorang usahawan peringkat global sedang mengajar kepada saya tentang perniagaan.
Faris Adli


BONUS UNTUK ANDA!

Anda juga akan mendapat "22 Nasihat Mentor Jutawan" berharga RM150 juga SECARA PERCUMA!

TAWARAN PERCUMA. Dapatkan ebook “9/10” hari ini, dan anda akan menerima produk digital tambahan:

Program 22 Nasihat Mentor Jutawan adalah perkongsian dari Irfan Khairi nasihat-nasihat dari mentor-mentor perniagaannya yang diterima dan digunakannya sepanjang lebih 20 tahun menjalankan perniagaan dari perniagaan kecil hingga ke perniagaan global.

Kini, anda pula berpeluang mendapat nasihat yang sama dari MENTOR-MENTOR JUTAWAN dalam membantu anda memulakan dan mengembangkan lagi perniagaan anda!

Tetapi jangan berlengah lagi oleh kerana PEMBERIAN PERCUMA berjumlah RM150 ini akan dihentikan pada bila-bila masa sahaja. Untuk mendapatkannya, pastikan anda melakukan pesanan SEKARANG sebelum terlewat!

Dapatkan ebook 9/10: dari SOLOPRENEUR ke ENTREPRENEUR menjadi GLOBALPRENEUR” pada harga diskaun dan juga pemberian percuma sebelum ianya dihentikan!

Harga: RM197 RM97

+Pemberian PERCUMA bernilai RM150!

“9/10” adalah berformatkan ebook (produk digital). Dengan membelinya, anda tidak mendapat buku fizikal, tetapi ebook 300 mukasurat yang sarat dengan informasi, strategi teknik perniagaan berbentuk storytelling.

Isi yang sangat BERMANFAAT, PADAT & PENUH dengan informasi berguna.Banyak ilmu yang menarik dikongsikan dalam ebook ini & sangat berbaloi untuk kita baca daripada kisah benar yang jarang diceritakan oleh tuan IK sendiri dalam 300 muka surat yang “Awesome”!
Rahim Zulkifli

Irfan Khairi adalah pakar pernigaaan internet #1 Malaysia. Beliau juga adalah penulis 8 buah buku terlaris di pasaran. Beliau telah mula mendidik orang ramai cara memulakan dan mengembangkan perniagaan internet sejak tahun 2005 lagi. Kini, perniagaannya bukan sahaja dikenali di Malaysia, tetapi juga telah melebarkan sayap perniagaan ke luar negara dan berpusat di Dubai, UAE.

Follow!

Soalan?

Whatsapp kami di:

010-2388754

Kuala Lumpur

Unit 19-2, 19-3 & 19-3A - Oval Damansara, No 685, Jalan Damansara, 60000 Kuala Lumpur

Dubai, UAE

Marina Plaza, Level 2902 Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

Copyright © Irfan Khairi Sdn Bhd